Uncategorized

چگونه چند حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشیم؟

چگونه چند حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشیم؟

چگونه چند حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشیم؟

چگونه چند حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشیم؟

چگونه باید چند حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کرد؟ شبکه‌ی اجتماعی Instagram این روزها میلیون‌ها کاربر را درگیر خودش کرده است و بسیازی به این فکر افتاده‌اند که یک حساب کاربری مخصوص کار و یک حساب کاربری شخصی ایجاد کنند.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین شبکه‌ اجتماعی در بین کاربران است. با استفاده از اینستاگرام می‌توانید عکس یا ویدئو‌های مورد نظر و مورد علاقه خود را با دوستان یا خانواده خود به اشتراک بگذارید. اما به سختی می‌توانید موضوعاتی بیابید که همه‌ی فالوورهایتان را مجذوب خود کند. بنابراین فکر ایجاد چند حساب کاربری در اینستاگرام به ذهن شما خطور خواهد کرد. آیا چنین چیزی ممکن است؟ آیا این تصمیم درستی است؟ قصد داریم تا در این مطلب به صحبت درباره‌ی ایجاد چند حساب کاربری اینستاگرام بپردازیم.

دلیل ایجاد چند حساب کاربری در اینستاگرام

چرا باید بیش از یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد و آن را مدیریت کنیم؟ داشتن چند پروفایل در این شبکه اجتماعی چندین مزایا را در پی دارد که عبارتند از:

1 – جدا سازی مسائل و موضوعات شخصی از موضوعات کاری

اگر کسب و کار یا حرفه‌ای برای خود دارید، جدا کردن فضای شخصی و فضای کاری از هم بسیار حائز اهمیت است. زیرا قطعا شما تمایل ندارید که مشتریان فضای کاریتان بدانند که آخر هفته خود را چگونه سپری کرده‌اید. اشتراک و تبادل پست‌های مربوط به کسب و کار جذابیتی برای دوستانتان نخواهد داشت و رابطه دوستی شما را محکم‌تر نخواهد کرد.

2 – بهره‌ گیری از مزایای کسب و کار

داشتن یک حساب کاری به شما امکان دسترسی به داده‌های تحلیلی بیشتری را می‌دهد که این به شما کمک می‌کند تا مشتری‌های خود افزایش دهید. در پیج‌های بیزینسی با کلمه Promote (تبلیغ) که آبی رنگ است، روبرو خواهید شد که به وسیله آن می‌توانید از امکانات تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید. که این مورد از طریق یک حساب شخصی ممکن نیست.

3 – تغییر تنظیمات حریم خصوصی

قطعا برخی ار افراد مایل نیستند که همه از پیج یا اطلاعات شخصی آن‌ها آگاه شوند. بنابراین شما می‌توانید با داشتن حساب‌های متعدد فضای شخصی خود را از فضای بیزینسی خود جدا کنید و تنها دوستان و آشنایان شما به فضای شخصی شما دسترسی داشته باشند.

4 – حفظ و نگهداری علایق مختلف خود

اگر می خواهید که فالوور‌های خود را از دست ندهید، باید انتظارات آن‌ها را برآورده کنید. با ایجاد چند حساب کاربری مختلف در اینستاگرام، می‌توانید پست‌های خود را طبق علایق مخاطبین خود مدیریت کنید.

آیا داشتن چند حساب کاربری مشکلی ایجاد نمی‌کند؟ چرا، اما این مشکلات بسیار کوچک و قابل کنترل هستند. مثلا، شما باید قبل از به اشتراک گذاشتن هر پست پیج مربوط به آن‌ را انتخاب کنید تا اشتباهی پیش نیاید. البته این مورد به آن اندازه‌ای که فکر می‌کنید استرس زا نیست.

اگر پستی را اشتباه در پیج دیگری به اشتراک گذاشتید، به راحتی قابل حل است: به گوشه سمت راست بالای صفحه بروید و گزینه Delete (حذف) را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید این پست را آرشیو کنید تا آن را از پروفایل خود پنهان کنید.

چگونه می‌توان اکانت دوم در اینستاگرام را ایجاد کرد؟

چگونه می‌توانید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کنید؟ این کار بسیار ساده است، درست به همان اندازه که اکانت اولیه خود را ایجاد کردید.

ساده‌ترین راه استفاده از گزینه Sign-in (عضوشدن) است. اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که برای ایجاد حساب از آدرس ایمیل، شماره تلفن یا حساب کاربری فیسبوک خود استفاده کنید. اگر با یکی از این گزینه‌ها قبلا اکانت ساخته‌اید، اینبار از گزینه دیگری استفاده کنید. سپس Inbox (صندوق ورودی)، پروفایل فیسبوک و SMS خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید.

شما از طریق مرورگر خود نیز می‌توانید یک حساب کاربری دیگری ایجاد کنید، ابتدا با رفتن به صفحه ورود اینستاگرام و انتخاب گزینه Sign Up مراحل عضو شدن را انجام دهید. اما اگر این کار را با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود انجام دهید، برای شما آسان‌تر خواهد بود.

اپ یا برنامه اینستاگرام را باز کنید و در قسمت پایین صفحه سمت راست روی عکس پروفایل خود را لمس کنید تا وارد صفحه اصلی یعنی جایی که پست‌ها، تصویر پروفایل و استوری های خود را می‌بینید، شوید. بعد از وارد شدن به این صفحه در قسمت بالا گوشه سمت راست، روی علامتی که به شکل سه خط افقی کشیده شده را لمس کنید. سپس به  Setting (تنظیمات) بروید و گزینه Add Account (افزودن حساب) را انتخاب کنید.

اگر قبلا فیسبوک را گوشی هوشمند خود نصب کرده‌اید، از شما در خواست می‌شود که با (نام خود) ادامه دهید. در غیر این صورت، در پایین صفحه روی گزینه Don’t have an account? Sign Up (حساب ندارید؟نام نویسی کنید) کلیک کنید. در ادامه می‌توانید یکی از گزینه‌های دلخواه یعنی، آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود استفاده کنید. سپس اینستاگرام یک کد تایید برای شما ارسال خواهد کرد تا مطئن شوید که همه چیز درست پیش رفته است.

چگونه می توانید از حساب‌های کاربری خود در اینستاگرام استفاده کنید؟

احتمالا این سوال ذهن شما را مشغول و نگران ساخته است. علاوه بر این‌ها، شما نمی‌خواهید که پس از ساخت یک اکانت دیگر عکس‌های مورد علاقه و اکانت قبلی خود را از دست بدهید! نگران نباشید. بسیار ساده است.

از طریق صفحه اصلی یعنی جایی که پست‌های خود را مشاهده می‌کنید، تنها کافی است از این اکانت خارج و وارد اکانت دیگر خود شوید. برای این کار ابتدا به پروفایل خود بروید، سپس روی نام کاربری خود در بالای صفحه کلیک کنید. سپس از بین اکانت‌ها، اکانت مورد نظر را انتخاب و روی آن کلیک کنید. دیگر نیازی به Log in (ورود به سیستم) ندارید، مگر زمانیکه برنامه را لغونصب کرده باشید.

چگونه اکانت‌های بیشتری در اینستاگرام بسازیم؟

وقتی که اکانت دوم را درست کردید، بعد از آن می‌توانید اکانت‌های بعدی خود را به راحتی ایجاد کنید.

برای این کار ابتدا به پروفایل خود بروید و روی نام کاربری خود کلیک کنید، درست مثل زمانی که می‌خواستید از اکانت دیگر خود استفاده کنید. در پایین، گزینه + Add Account (افزودن حساب) را انتخاب کنید.

شما یک حساب کاربری جدید ایجاد کرده‌اید، حالا چه؟

حالا باید نام خود را اضافه کنید، همان نامی که اکانت شما نمایش می‌دهد که در این صورت اینستاگرام یک نام کاربری بر اساس اکانت‌های موجود به شما پیشنهاد می‌دهد، اما شما می‌توانید آن را تغییر بدهید. صفحه‌ی بعدی نیاز به یک گذر واژه یا پسورد دارد. شما باید از رمز عبورهای مختلفی برای تمام حساب‌های خود استفاده کنید.

سپس شما باید سن خود را وارد کنید. اگر در اینستاگرام کسی را فالو نکنید، نصب این برنامه بیهوده است. پس با دوستان، خانواده و حساب‌های مشابه این‌ها ارتباط برقرار کنید و صفحه آن‌ها را دنبال کنید. بدیهی است که شما پس از ساخت اکانت خود نیاز به عکس برای پروفایل و نوشتن یک بیوگرافی کوتاه از خود دارید. اگر اکانت شما یک حساب کسب و کار است، باید لینک‌هایی را به پست‌های خود اضافه کنید.

در اینستاگرام چند حساب کاربری می‌توانیم داشته باشیم؟

این به تعداد گزینه‌های مورد نظر شما بستگی دارد. اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که از یک آدرس ایمیل، شماره تلفن یا پروفایل فیسبوک خود برای ایجاد یک حساب کاربری جدید استفاده کنید. اگر برای ایجاد آن از راه فیسبوک اقدام نکنید، می‌توانید از آدرس ایمیل‌های مختلف وارد شوید، بنابراین اگر شما یک ایمیل برای کار و یکی برای فضای شخصی خود دارید، برای ساخت حساب‌های اینستاگرام خود می‌توانید از هر دوی آن‌ها استفاده کنید.

لازم به ذکر است که اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد که فقط 5 حساب کاربری در یک دستگاه (گوشی، تبلت و…) داشته باشید. شما می‌‌توانید با تغییر نام پروفایل‌های خود صفحه‌های بیش‌تری را ایجاد کنید، اما به راحتی نمی‌توانید پروفایل خود را از طریق یک برنامه واحد تغییر دهید. به یاد داشته باشید که شما از طریق یک مرورگر هم می‌توانید حساب خود را ایجاد کنید. اما آیا به ساخت بیش از 5 حساب کاربری نیاز دارید؟ این موضوع به خودتان بستگی دارد، اما مطمئنا همه چیز پیچیده‌تر خواهد شد.

چگونه می‌توان از یک یا چند حساب کاربری ایستاگرام خارج شد؟

چگونه می‌توانید اکانتی را به یک دستگاه اضافه کرده‌اید، حذف کنید؟ این کار نیز مانند اضافه کردن اکانت از طریق پروفایل شما انجام می‌شود. پس ابتدا به پروفایل خود رفته و بعد روی علامت سه خط افقی بالا گوشه سمت راست صفحه را لمس کنید، باز هم گزینه setting (تنظیمات) را انتخاب کنید. سپس گزینه Log out of (account name) خروج از حساب (نام یکی از حساب‌ها) یا Log out of All Accounts (خروج از همه حساب‌ها) را انتخاب کنید. اگر گزینه دوم را انتخاب کنید از تمام حساب‌های خود خارج خواهید شد.

برخی از افراد مشکلاتی را هنگام خروج از حساب از طریق پروفایل گزارش کرده‌اند، بنابراین اگر این مشکل برای شما هم پیش آمد، گزینه خروج از همه‌ی حساب‌ها را امتحان کنید و بعد از طریق اکانتی که می‌خواهید روی دستگاه باقی بماند دوباره وارد شوید. اگر این مورد هم جواب نداد، برنامه اینستاگرام را حذف و دوباره نصب کنید. فقط مطمئن شوید که رمز ورود یا پسورد همه آن‌ها را در خاطر دارید.

اگر این‌ موارد هم جواب نداد، به تنظیمات اینستاگرام مراجعه کنید و بعد گزینه Help & Report a Problem (گزارش مشکل) را انتخاب کنید. سپس اینستاگرام باید یک راه حلی برای رفع مشکل به شما ارائه دهد.

چگونه می‌توان اکانت اینستاگرام را حذف کرد؟

داشتن اینستاگرام برای همه ضروری نیست و کاملا اختیاری است. اگر به این شبکه اجتماعی علاقه مندید، داشتن چند حساب کاربری هم امر واجبی نیست. بنابراین اگر بخواهید که حذف اکانت خود این برنامه را به طور کامل کنار بگذارید و یا یکی از اکانت‌های خود را حذف کنید، چه باید کرد؟

در داخل اینستاگرام عنوانی به نام حذف اکانت یا (Delete Account) وجود ندارد، یعنی شما باید برای حذف اکانت‌های اینستاگرام، از طریق سایت اینستاگرام اقدام کنید.